« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U školskoj godini 2024./25. produženi boravak u II. osnovnoj školi organiziran je za učenike razredne nastave.
Skupine su sljedeće:
Radno vrijeme je od 11:30 do 16:30 sati, uz dežurstvo od 10:30 sati.
Produženi boravak je poseban oblik odgojno-obrazovnog rada koji se organizira za učenike nakon redovne nastave. Organizirano je pisanje domaćih zadaća i učenje praćeno stručnim vođenjem, a učenici imaju mogućnost odabira različitih aktivnosti koje prate Godišnji izvedbeni kurikulum te Školski kurikulum.
Učenici 5. grupe produženog boravka i ove su školske godine, već tradicionalno, pripremali točke i pokazali svoje talente na razrednom Supertalentu. Stručni žiri je ocijenio kandidate, a gledatelji su pljeskom nagradili sve izvođače.
Kako su učenici produženog boravka obilježili Dan sjećanja na žrtve Vukovara i Škabrnje pogledajte u nastavku...
U produženom boravku svake godine obilježavamo Dan izumitelja. Uz gledanje neophodnoga Profesora Baltazara kao najpoznatijeg dječjeg izumitelja, razgovorom smo došli i do ostalih najpoznatijih hrvatskih izumitelja.
Produženi boravak je i ove godine, već tradicionalno sudjelovao na Festivalu jeseni varaždinske tržnice.
Učenici 4. skupine produženog boravka uključili su se na likovni natječaj povodom Festivala jeseni na varaždinskom placu.
Cijeli smo tjedan naporno radili kako bismo našoj bundevi nadjenuli novo ruho.
I ovu smo školsku godinu započeli smijehom i razgovorom o ljetnim praznicima. I dalje nas jako raduju bojanke pa smo s oduševljenjem bojali i ukrašavali radove jesenskim bojama. U rujnu nas je najviše oduševilo sakupljanje lišća, promatranje njihovih žilica, dodirivanje i opisivanje teksture, a o bojama da ne pričamo. Stvarno je divna rana jesen!
Svjetski dan zaštite životinja obilježava se 4. listopada svake godine s ciljem poboljšanja odnosa prema životinjskim vrstama širom svijeta i pružanja podrške pojedincima, grupama i organizacijama koje se brinu o životinjama. To je dan posvećen pravima životinja i važan je podsjetnik na našu odgovornost prema svim bićima s kojima dijelimo ovaj planet.
Učenici 1.a obilježili su Svjetski dan životinja prigodnim zagonetkama, brojalicama i likovnim radovima. Naše smo radove izložili u hodniku škole.
Učenici 1.b i 1.c razreda okušali su se u izradi gljiva muhara i veselih jesenskih kišobrana. Malo tempera, kolaža, škare, ljepilo... I dani su odmah vedriji!
Učenici 4. skupine produženog boravka upoznali su se s vještinom kreiranja modela od papira.
U petak, 27. rujna 2024. posjetili smo dječji odjel Gradske knjižnice. Knjižničarke su upoznale djecu s pravilima, pokazale im čega sve tu ima, a nakon toga prepustili su se slušanju priče o Elmeru, lutkarskoj predstavi, listanju knjiga i igri.
U 4. skupini produženog boravka smišljao se recept za prijateljstvo. Zajedničkim snagama odabrali smo bitne pojmove (smijeh, igra, dijeljenje, opraštanje, ljubaznost i prihvaćanje) koje smo potom ukrcali u naš vlak prijateljstva.
Najnoviji zadatak učenika 2. skupine produženog boravka podrazumijevao je upotrebu recikliranog prirodnog materijala. Izrađivali smo šarene, vesele mobile da nam uljepšaju prostoriju produženog boravka.
U mjesecu lipnju izrađivali smo mnoštvo toga, što možete vidjeti u galeriji fotografija.
U svibnju smo obilježili veliki broj dana: povodom Majčinog dana radili smo čestitke, povodom Dana Sunca razgovarali smo o zanimljivostima o Sunčevom sustavu, povodom Dana pčela razgovarali smo o potrebi očuvanja vrijednih radilica, naučili smo o poznatom ruskom slikaru Vasiliju Kandinskom, povodom Dana Afrike izradili smo nam drage žirafe, vježbali smo izražajno čitanje pjesama na temu ptica selica, pčela i maslačka.
Aktivnost koja nam se najviše svidjela ovog mjeseca bila je pjevanje pjesama sa ovogodišnje Pjesme Eurovizije.
Slikovnica M. Pfistera Riba duginih boja otkriva univerzalnu poruku o prijateljstvu, razumijevanju i zajedništvu. Promovira ideju da nije važno uvijek pobijediti, već je važno sudjelovati i uživati u igri s prijateljima.
Nakon što su pročitali slikovnicu, učenici 4. skupine prepustili su se mašti i naslikali neobične ribe duginih boja.
Učenici 4. skupine produženog boravka razgovarali su o načinima kako smanjiti količinu smeća koje onečišćuje i ugrožava okoliš. Pravilnim razvrstavanjem otpada sprečava se onečišćenje okoliša. Otpad se može ponovo preraditi u korisne predmete. Od stare kartonske kutije, štapića i plastičnih čepova napravili su stolni nogomet. Iskoristili su kišni dan da zaigraju novu igru.
Ostale aktivnosti pogledajte u nastavku...
Učenici 7. skupine produženog boravka izjavili su da žele podržati nastup našeg predstavnika na Eurosongu.
Nakon odslušane pjesme Rim tim tagi dim i otplesanog najpoznatijeg plesa u Europi danas, učenici su sa zadovoljstvom prihvatili likovnu radionicu i nacrtali mačka Stipu kojeg u posljednje vrijeme često viđamo na majicama poznatih Hrvata. Nadamo se najboljem plasmanu hrvatske pjesme i dolasku Eurosonga konačno i u Hrvatsku.
Učenici 6. grupe nakon napisane zadaće i ponovljenog sadržaja za provjere znanja uvijek rado vole bojiti bojanke ili raditi aktivnosti vezane uz crtanje.
Tako da u nastavku možete pogledati što su sve izradili.
Učenici 4. skupine produženog boravka obilježili su Dan planeta Zemlje pisanjem prigodnih ekoloških poruka. Poruke su uklopili u dizajn plakata kojima su ukrasili razredni pano.
Izrezali su zumbule od papira, a od gline izradili teglu koju su oslikali prigodnim motivima. Kako bi bolje upamtili mjesece u godini, tu je i razredni kalendar godišnjih doba.
Zemlja je naš planet. Čuvajmo ga, štitimo i pazimo. Razgovorom o Zemlji učenici su dobili motivaciju izraditi nešto za taj važan dan. Osvijestili smo ekološke probleme i pokušali pronaći rješenja za njih. Učenici 7.skupine produženog boravka su spremno odradili zadatak i prihvatili ekološke poruke.
Učenici 5. grupe produženog boravka okušali su se u potrazi za nesvakidašnjim, neobičnim, iznimnim i iznenađujućim talentima. ''Stručni žiri'' osim ocjenjivanja, savjetovao je i pomogao ''kandidatima'' u unapređenju njihova talenta.
Jedna od najčešćih oblika aktivnosti u produženom boravku u 5. grupi je ples.
Učenice Mia, Marta i Maša predstavile su prijateljima iz grupe suvremeni ples.
Osim što smo naučili nešto o suvremenom plesu, dobro se zabavili, djevojčice su nas podsjetile koliko ples ima važnu zdravstvenu i socijalnu ulogu.
Učenici 5. grupe odigravši nogometnu utakmicu, upoznali su i usvojili pravila nogometne igre: zaleđe, lopta u igri i izvan igre, slobodne udarce, ubacivanja, kaznene udarce…
Pobjednička ekipa osvojila je malu nagradu.
Vrativši se s proljetnih praznika učenici su imali koješta za podijeliti s grupom u zajedničkome razgovoru o aktivnostima, igrama i izletima za vrijeme praznika.
Stigli su puni dobre energije, odmoreni i spremni na nova zajednička druženja i učenja.
Dan očeva obilježavamo 19. ožujka, na spomendan sv. Josipa.
Da bi svojim očevima poručili koliko ih vole i trebaju, koliko se njima ponose i koliko im znače, učenici 4. grupe produženog boravka izradili su čestitke u origami tehnici, dok su učenici 5. grupe izradili ukrasne magnetiće.
Stiglo nam je proljeće, godišnje doba u kojem se priroda ponovo budi i poprima lijepe boje.
Stoga smo odlučili staviti boje i na naše likovne radove vezane uz proljetnice.
Prve srijede u mjesecu ožujku obilježava se svjetski dan matematike. Bitan je za podizanje svijesti o važnosti matematike koja ima veliku primjenu u svakodnevnom životu, ali i u brojnim područjima kao što su sport, glazba, medicina i druge.
Učeći matematiku učimo se razdvajati važno od nevažnog te kritički razmišljati.
2013. godine Ujedinjeni Narodi proglasili su 3. ožujka Svjetskim danom divljih vrsta.
Obilježavanjem Svjetskog dana divljih vrsta naglašava se važnost svih divljih vrsta na planetu kao karika u lancu prirodne ravnoteže.
Nestankom samo jedne karike narušavamo cijeli ekosustav. Svjetski dan divljih vrsta prilika je za proslavu raznolikosti života na Zemlji.
Zadnju srijedu u veljači posvetili smo razgovoru o borbi protiv vršnjačkog nasilja. Učenici su na papirnate majice iznijeli pozitivne poruke, posebno su se istaknule one za boljim prijateljstvom.
Ususret proljeću učenici drugih i trećih razreda ponovili su o crtama po toku, "naoštrili" svoje rado korištene flomastere te su izradili male likovne radove na temu proljetnog pejzaža.
Također su izradili i šarene bubamare, nakon slušanja priče Nezadovoljna bubamara Sunčane Škrinjarić.
Ususret maškarama cijeli smo tjedan radili aktivnosti vezane uz drage nam klaunove. Budući da smo grupa koja obožava bojiti, uvijek se veselimo takvim aktivnostima jer nas to opušta, ali volimo i zadatke sa rezanjem i lijepljenjem jer vježbamo finu motoriku.
Prve srijede u veljači obilježili smo i Dan školske igre. Bio je to veseli dan jer nije bilo domaće zadaće. :)
U petak, 2. veljače, učenici drugih i trećih razreda produženog boravka obilježili su Dan zaštite močvara. Pomoću prezentacije te raznih fotografija biljnih i životinjskih vrsta učenici su se upoznali sa bitnim značajkama o močvarnim područjima.
Konačno nam je pao snijeg. Iako tek u tragovima, veselju nema kraja. Učenici 7. skupine izašli su na školsko dvorište. Vrijednim ručicama prigrnuli su sav snijeg kojeg su mogli pronaći i nastao nam je još jedan član naše grupe Snješko. Osmijeh na licima djece nam govori da stvarno male stvari sreću čine.
Budući da nas je jesen iznenadila danima kao stvorenim za šetnju, učenici 2. skupine produženog boravka nastavili su svakodnevno sakupljati jesenske plodove.
Dan jabuka obilježava se 20. listopada, a prvi puta je obilježen 1990. u Londonu. Organizacija Common Ground započela je tradiciju isticanjem zdravstvenih kvaliteta jabuke i demonstracijom mnogobrojnih sorti jabuka koje se u Engleskoj uzgajaju. S vremenom su tradiciju obilježavanja Dana jabuka prihvatile brojne škole i udruge diljem svijeta promičući važnost jabuke u prehrani i zdravlju ljudi.
Svaka generacija učenika, naše 2. OŠ Varaždin, posebno se veseli plodovima divljeg kestena u našem dvorištu. U jesen, kad oni počnu padati sa stabla, đaci neumorno počnu skupljati te plodove pa se i međusobno natječu u tome tko je skupio najviše. Često sakupljene kestene skrivaju po dvorištu kako bi ih na kraju nastave uzeli kući i bivaju razočarani kad netko otkrije njihovo "tajno skrovište", ali uporno, iznova kreću u novu akciju sakupljanja. Ove godine odlučili smo od sakupljenih plodova napraviti jesenski vjenčić.
Učenici 2. b razreda uz pomoć nekolicine učenika 4. a izradili su stonogu od kolaž papira. Stonoga će nam pomoći u uvježbavanju dekadskih jedinica i brojeva do 100.
U sklopu izborne aktivnosti produženog boravka učenici 3. skupine sakupili su svoje omiljene recepte i izradili razrednu kuharicu prigodnog naziva - Mali kuharski zapisi.